onsdag 14. april 2010

Come on let's eeeeeat, eat the summer cannibals

Soundtrack: Patti Smith - Summer Cannibals

Påsken, ja. M'm, stemmer det.

Jeg hørte på denne sangen på bussen hjem, og forbannet livet mitt litt. Det gjør jeg jo forsåvidt fremdeles også. Har du et liv til overs?

Var litt digg å komme tilbake til kjæresten min igjen, da. Skulle ønske alle kjærester kunne produsere kaffe på den måten.


Liker den andre kjæresten min også, da - men kanskje ikke når hun har mensen og må gå med en stygg truse som hun tygger ut innholdet av, noe som gjør at JEG (og mamma, da) må plukke opp papirbiter etter henne.


Det er da kjæreste nr.3 kommer godt med. Bortsett fra at det egentlig bare var en one nighter, da..... .. .

Utakknemlige drittkatt. Faen.

Fant det gamle kameraet jeg fikk av mimma da jeg var liten, da. Fint, da!

Wups, skulder. Ække hore da, lover.

Også dro jeg på hytta, da. Der bare leste bok og løste jeg sudoku og latet som om jeg sto på snowboard en dag. Var jævlig god i parken, da! Skulle sett meg, jeg var verdensmester.

Også latet jeg som om jeg var fotograf. En mann tilbød meg et stativ, men jeg er jo proff, da! Hallo, er jo verdensmester.

Vi har verdens kuleste kaffekopper, btw. Sånn som er på tv, bare at våre er finest så klart. De er arvegods etter Mimma, selvsagt.

Drakk jo øl også, da! Herregud, så klart! - og så klart drakk vi Halling. Til middag drakk vi Halv Halling.

Mamma hadde lue med brem og følte seg litt hip.

Ikke like hip som meg i brillene jeg fikk av Hanne, da. Hallo.

Så leste jeg ferdig boka mi, og da var det på tide å reise hjem.

Da vi var framme, var kjæresten min den gladeste av alle.

Poeng til den som klarer å telle alle 'da'-ene.

Herregud, nå er jeg trøtt. Ny bildebombe i morgen. Kanskje.

1 kommentar:

Thor sa...

Kanskje kjærsten din, men min forlovede :O