mandag 24. mai 2010

Praha part 1!!

Er det én ting jeg virkelig ikke savner med Elverum, er det å bare kunne laste opp ett og ett bilde av gangen for å unngå klikkonett. For å feire hastigheten på nettet, legger jeg ut ca en million bilder fra klasseturen!! JA!!

DEL I - bussturen

På grunn av mongovulkanen, måtte vi droppe flyet og kjøre 22 timer i buss i stedet. Men det var jo gøy dét! Avreise skjedde 07:00, noe som forklarer de mer eller mindre tilbakestående personlighetene på bildene som kommer.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det var heldigvis litt annen underholdning på bussen også. Vi fikk først en dose Bye og Rønning, men det er jo nesten obligatorisk å vise litt Keanu Reeves og Sandra Bullock også.

Photobucket

Siden ikke alle hadde lyst til å se en film om bussbomber med litt overdrevne actionscener, ble det satt igang gruble. Temaene var hakket mer alternative enn de man gjerne finner i familiespillet.

Photobucket

Photobucket

Jeg for min del, spilte heller Pokémon!

Photobucket

Så ble Eivind emo.

Photobucket

Photobucket

Og plutselig sovna alle sammen.

Photobucket

Photobucket

Men så gikk sola ned, og da våkna alle igjen og lærte Elvijs (han på bilde nr.2) å synge norske barnesanger.
(Elvijs er fra Latvia, og kan si én frase på engelsk - Give me a cigarette!)

Photobucket

Klokken nullfemhundre stoppet bussen utenfor hotellet, og vi fikk gå og sove i 4 timer før vi skulle stå opp og utforske Praha.

3 kommentarer:

julie aida sa...

ÅÅH. tusen tusen tusen takk! for noen fine ord, da. åH.

julie aida sa...

tror du jeg hadde tatovert et språk jeg ikke kunne, eller var sikker på om det stod riktig? det er bare én t, som i endalaust, som er endeløst på islandsk.

kos og klems

julie aida sa...

eller mente du kommentaren du skrev aller først med en t for mye i "tatovering"? det er seint, så jeg er mongotrøtt og så det akkurat nå. fikk litt hakeslep om du trodde tattisen var skrevet feil! lol