torsdag 8. juli 2010

Holy the supernatural extra brilliant intelligent kindness of the soul

Soundtrack: Patti Smith - Spell

Danske
: Er dette første året ditt på Roskilde?
Meg: Nei, jeg var her i 2007 også.
Danske: Ok, så det er det første gode året ditt på Roskilde.

Jeg savner festivallivet. Hadde det ikke vært for at vi hadde så motbydelige naboer som elsket å tisse på campen vår mens de gryntet av selvtilfredshet, og at jeg endte opp med halsbetennelse og så vidt klarer å puste og svelge noe som helst uten smerter nå, skulle jeg gjerne blitt igjen der nede. Tror kanskje det er lurt å styre unna Strawberry Daiquiris for en stund, men hadde ikke hatt noe imot å kle meg trashy og likevel ikke skille meg ut i mengden. Skulle gjerne sett noen flere konserter og danset mer, vært mer sammen med hyggelige dansker og tatt flere bilder med engangskameraer mens gitarspillende dansker kommer og slår seg ned i partyteltet vårt. Skulle gjerne blitt lenger for å kose meg med å se Camilla som behandlet boomblastern som en baby. Men i morgen skal jeg levere bildene mine til fremkalling. Skal prøve å få scannet dem inn på en eller annen måte.

Lover å prøve å bli bedre på oppdatering, men pc-en min er like skrudd som hodet mitt er for tiden. Den bestemmer seg for å blacke ut litt oftere enn jeg skulle ønsket, og jeg tar backup ca hele tiden. Nekter å miste alle bildene mine! Apropos bilder, jeg skal på workshop med Morten Krogvold til høsten! Og jeg blir forresten veldig flau av å se i arkivet mitt. Er noen fine ting også, da, sånn som denne videoen:


Og denne:


Ugh, nå er det på tide å legge seg, tror jeg. Siden jeg ikke har noen bilder å vise fram, skryter jeg i stedet litt av Morten. Flott mann, det der.

Photobucket

Photobucket

2 kommentarer:

Tiril sa...

SV: Aaah, P-campen, kjente ingen som var der faktisk. Var innom for å kjøpe mat noen ganger. Vi campet på H, det var akkurat passe rolig der, ingen som pisset på oss og en dose hyggelige folk rundt hvert hjørne. Og ikke så langt å gå til de fleste steder. Ja de fleste jeg kjente var på G og C.
Gleder meg bare til neste år. Håper på like fint vær. Nei nå må jeg slutte å snakke om Roskilde før jeg griner av savn. Prøver iherdig å glede meg til Slottsfjell, men vet altfor godt at det ikke blir som i fjor, og ikke minst en megakontrast mot Roskilde. Bah. 8)

Filip sa...

er glad du ikke blei der jeg
grab a home, lady