lørdag 23. oktober 2010

Størst av alt er kjærligheten

Forrige lørdag var vi på gravlunden. Steinen hadde kommet på plass.

Tilgi meg for dårlig kvalitet på bildene, har ikke fått investert i en negativscanner enda, og tør aldri å spørre om å få bildene digitalt når jeg fremkaller. Synes det føles som et nederlag å fotografere analogt og få bildene tilbake på en cd.

Derfor har jeg valgt en litt mer primitiv metode, om jeg får kalle den det, og tar bilde av negativene mine, for så å fremkalle bildene i det flotte programmet vi kaller photoshop. Tamtam, hurra!






Denne lørdagen derimot, har jeg bestemt meg for å høre masse på PJ Harvey og gå og danse med Get Dancy når tiden er inne.

1 kommentar:

Tiril sa...

høø? det har jeg aldri prøvd, åssen gjør man det? tør ikke å kjøpe negativscanner jeg, vet ikke om det er en brukbar investering. jeg og USB-porter er ikke gode venner, i hvertfall ikke jeg og PC.