mandag 1. november 2010

Dizzy Dog

Denne helga ble tilbragt på Skiringssal fhs. Ord blir fattige i sammenligning til hvor fint det var å være sammen med Thor igjen. Da er det godt å tenke på at vi sees igjen om en liten uke.

Akkurat nå skulle jeg ifølge planen ligge under dyna i dyp søvn, men jeg synes sommertid er en gyldig unnskyldning... For at.... Nei, glem den. Åh, jeg savner Dixie! Akkurat nå føles det som om hun er milevis unna, selv om hun bare er i oppgangen ved siden av.

Men. Nå må jeg legge meg. Jeg har tatt av meg Bianca og snurrebarten, og er klar for å sove 6-7 timer før jeg trer Mari over hodet igjen og går på jobb.


Jeg hadde forresten glemt hvor flott Emilie Simon er. Fin frøken, det der.
Og jeg ønsker meg 'Skjønnheten og Udyret' på dvd om noen føler for å gi meg en spontangave.

Ingen kommentarer: