lørdag 11. desember 2010

Poor little rich girl

Daddys girl, day 6.

Ble litt syk, jeg. Har vært fange hos pappa siden søndag og slurpa suppe og svetta feber om hverandre.

Neida.

Joda.

Jeg våkna nemlig på søndag og hadde vondt her:

Og så ble det egentlig bare verre og verre, og jeg fikk totalnoia, siden jeg trodde jeg hadde fått kreft i ganen på grunn av at jeg røyka litt i overkant mye hele helga, og siden jeg ble dårlig etter den helvetes cigarilloen (og kanskje en dråpe alkohol).

Men sånn er livet mitt; Om jeg ikke er paranoid, så er jeg hypokonder i stedet.

Jeg må ærlig innrømme at jeg har syntes så synd på meg selv at jeg burde vært et av barna i SuperSweetSexteen på MTV.

Ble sykt skuffa! Jeg sa til pappa at jeg ønsker meg Bumblebee-Camaroen fra Transformers til jul, også fikk jeg dette i stedet.

Nei, jeg ble faktisk veldig glad, hvis ikke hadde jeg ikke fått spist noe denne uka.


ÅH! Det er så deilig å ha Mac på besøk! Holdt på å dø av å se på tv! Har blitt litt for gode venner med Get, og merker jeg har sett litt for mye på Miami- og LA Ink nå. Begynte nesten å finne fram sprittusj og synål for å lage en tatovering selv til slutt.

Men nok om det og om hvordan jeg tima tomatsuppa så den ble ferdig akkurat da Gilmore Girls starta, hver dag.
Det er forøvrig en fantastisk kombo.

Her er jeg og pappa i akvariet til Fatter'n.


Nå orker jeg ikke mer. Stikker til det ekte livet mitt i Sunset Valley.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg liker pappaen din. han er snill. og jeg liker gilmore girls. vil ha suppe. har vondt i ganen. har bare nrk. skal kjøpe suppe. god bedring!