mandag 31. januar 2011

Kraha III

Okei... Første bombe her, andre bombe her. Nesten et år etter turen skjedde, men hallo. Bedre sent enn aldri. Ca.

Tredje dagen i Praha startet vi ut på Mucha-museet.


Her er jeg og Veronika utenfor museet. Heihei!


Etterpå gikk vi ned til den kjente brua. Der krydde det av matroser som ville ha oss med på båttur.


Her venter Veronika. Vi kom før alle de andre, siden vi er så sykt mye bedre liksom.


Dette er på brua, da. Ja.


Dette for å illustrere hvor sykt langt vi måtte gå.


Her lover jeg å komme tilbake til Praha. Anyone?


Greit, da drar jeg med Ann-Kristin i stedet.


Her spiste vi is.

Neida.

Men Jesus Kristus, hva er oddsen for å møte på russ midt i Øst-Europa? Tydeligvis ganske store.


Men her er Kapellet vi var på tur til, da!


Hei, Elvijs.




Weltaflexen til høyre i vinduet er mitt nå. Huzza!


Før vi dro videre til Krakow, bestemte vi oss for å crashe bursdagsfesten til Barbie. Litt synd at vi ikke kom inn.



Fy faen, så kjip jeg er til å skrive. Jajaja.

Ingen kommentarer: