søndag 13. februar 2011

I guess I just don’t recognize you with your clothes on

I går hadde Thor og jeg Madonnakveld med kun Celebration fra begynnelse til slutt.

Jeg tok et bilde eller tusen med kameraet som ikke har blitt rørt siden i høst og følte meg elegant i Mimmas gamle bluse.

Thea kom på besøk, jeg stoldanset, Haris joina (selskapet, ikke stoldansen) og vi fant ut at vi skulle skli ned mot det vannhullet som hadde plass til oss, også kjent som Revolver. De spilte bare gode gamle slagere og Surfin Bird og Please Mr.Postman og sånn. Herrigud, lenge siden det har vært så gøy å danse som det var i går.

2 kommentarer:

Ida Dysania sa...

Omg, like!

Tiril sa...

Revolver ja.. Er det den baren jeg har fått inntrykk av er skikkelig pretensiøs og barnslig som ligger i Oslo et sted? Får Facebookinvites der teksten er preget av trusler om henging etter lyktestolper og bank om du ikke oppfører deg som de vil/klager på musikken etc. Må innrømme jeg ikke er fristet av å dra dit, hahhaa 8) eller gir de kanskje helt feil inntrykk på nettet?