tirsdag 24. mai 2011

Pantertanter

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert, ser jeg. Jeg kan jo først og fremst nevne at jeg jobbet under Norges triveligste mosjonsarrangement på lørdag, for fjerde år på rad, der vi selger joggesko og de samme grilldressene år etter år. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kjente igjen minst halvparten av kundene, og at flesteparten kjøpte helt identiske dresser til den de kjøpte i fjor.

Undeholdende og ikke minst hyggelig var det jo da en av de kjekke herrene begynnte å småflørte og blunke til meg mens han absolutt skulle vrenge av seg klærne midt på gulvet for å prøve på seg joggebuksa der og da. Ække så sjennert jeg, jenta mi!

Jeg vil bare påpeke at mannen som gjorde nettopp det ikke er den samme som er avbildet under.


Annet enn det har vi fått oss ny inngangsdør. Det har stått en stabel med dører i oppgangen vår i godt over et halvt år, og nå har vi omsider fått vår på plass. Den har et sånt kjekt kikkehull også!


Selv om det ikke har noe med noe å gjøre, legger jeg til en gif av Dixie.


Jeg klarte bare ikke dy meg.

(in english)

Ingen kommentarer: