tirsdag 7. juni 2011

Mandagsnoia

Jeg tar tilbake det jeg sa tidligere. NÅ har jeg den verste fylleangsten NOENSINNE. Nesten i hvert fall. Skal aldri dra på fhs reunion igjen, og i hvert fall aldri mer drikke whiskey.

Ikke bare har jeg mistet deler av hukommelsen, men også favorittringen min.

Og gode Gud, jeg innså akkurat at jeg snart skal på Roskilde. Jeg kommer til å dø av alkoholforgiftning, om jeg da ikke dør av skam innen den tid.

Men her er altså ringen jeg mistet - den øverste/den oransje:


Og apropos ringer; her er svetteringene mine. T-skjorta fikk jeg i posten av søster for en tid tilbake. Takk Hanne!


Og her er jeg uten neseringene mine:


Og bare sånn fordi det er dritgøy å legge ut photobooth-bilder, her er originalbildet til headeren min:


Og her er jeg på en kald dag i Oslo:


Men akkurat nå føler jeg meg egentlig mest slik:


Det er kanskje et tegn på at det er lurt å legge seg snart.

1 kommentar:

P sa...

Det gjør meg ordentlig glad å høre sånt! iskfcxvzk, Jeg vil også ha en Crystal Castles t-skjorte!