tirsdag 30. august 2011

Behandling av 4-dagers fyllesyke, dag 2

Den siste tiden har stort sett blitt brukt til blant annet dette:


Det innebærer mye av dette...:


...kombinert med mye av dette...:



...som igjen fører til mye av dette:


Vi har også vært på boklansering, besøkt (og i Haris tilfelle, jobbet på) Tronsmo og sett dyktige musikere spille konsert, og senere fikk vi oppleve en intimkonsert med Trond:



Nå er leveren glad for å ha fått et par dagers pustepause. Puh, jeg er glad det er hele tre dager til neste helg, er jo viktig å ta det litt med ro også.


(in english)

4 kommentarer:

Tiril sa...

Skulle ønske jeg også var i Oslo og kunne dra på Tronsmo og drikke øl. Vent, jeg kan jo drikke øl her og. Får med folk ut i morgen for å drikke øl, uten Tronsmo og Oslo. Og uten TV-spill, for vi har ikke fjernkontroll her. What a life.

Floka sa...

Høres bra ut å ølle litt på en onsdag! Jeg tenker meg forresten til Trondheim i nær framtid, så forhåpentligvis kan vi ta noen øl sammen - med eller uten spillkonsoller.

Anonym sa...

soul calibur er latterlig bra spill å drikke øl til.

Floka sa...

Wurd. Utropstegn.