onsdag 3. august 2011

Syk sommer

Denne sommeren har vært helt syk. Når jeg mener syk, snakker jeg ikke bare om tragedien og de sykt fine festivalene jeg har fått være med på, men også at jeg selv har vært syk. Da er det jo spesielt koselig at legen min er på ferie! (: (: (: Men det går fint, bare man får litt øl i magen går det meste mye bedre.

Og apropos øl i magen; forrige lørdag hadde Haris bursdag! Hurrahurra! Han som er avbildet er altså Haris, han som bor sammen med Johnny Cash i rommet ved siden av meg:


Og dette er Thor, som bor i rommet på andre siden av meg:


Og Kristin, som bor... Vel, ofte på sofaen min eller på sofaen til Haris.


Men altså, på lørdag inviterte vi til Fest/rave/ikke-bursdag og hadde det særdeles morsomt med glowsticks, blacklight og hjemmelaget confetti. Selv om det bare er Thor og Kristin som er avbildet, var det mange flere her, altså, lover. Vi var minst 40stk, i hvertfall etter jeg startet å se dobbelt.




Dette er forresten hvor gøy jeg hadde det på lørdag:


Dette er hvor gøy jeg har det i dag:


Øyekatar er ganske lite gøy egentlig, men det går bra så lenge jeg ikke ender opp som dukken Thor pyntet litt på:


Kanskje lurt å besøke legevikaren. I morgen, kanskje. Ja, kanskje i morgen. Lenge til i morgen, da, mange sånne tall på klokka. Går og drikker litt øl så lenge, jeg. Kanskje tiden går fortere da. Ja, kanskje det.

3 kommentarer:

Tiril sa...

Skulle ønske noen jeg kjente arrangerte rave med blacklight, glowsticks og sørpefyll. Hadde vært fantastisk.

rasbanana sa...

kom deg til legen frøken! øyekatarr er veldig smittsomt!

hilsen barnehagetanta

Floka sa...

Jeg er tilnærmet frisk igjen, simsalabim!

Og jeg skal invitere deg neste gang jeg, Tiril!