fredag 2. september 2011

Incurable paranoiac, hysterical depression



Noen ganger hater jeg å være av hunkjønn, særlig når man kommer til den tiden vi alle vet om, de dagene da man bare føler seg skitten og ekkel av det gusjete stoffet vi absolutt må kvitte oss med. Også er det jo tiden før selve uværet, da. Du vet, den tiden da egentlig alt er et uvær. Om jeg noen gang skulle blitt gravid (Gud forby), vil jeg ikke nølt et øyeblikk med å reise til en øde øy så menneskene rundt meg skulle sluppet det sirkuset jeg kan være.

Noen ganger drømmer jeg meg bort til en tilstand der man på et vis kan slappe unna hele det griseriet en periode, og hvor deilig det kan være. Det vil si hvis man ser bort ifra hele aspektet med å bli ødelagt i hodet og miste beinmasse og dø og sånn, da.

Uansett, jeg innså akkurat at noe som kan hjelpe på humøret i disse førhelvetestidene er å titte på de ca tusen screenshotsene som ble fanget mens vi har hatt våre sammenkomster over internettet. Gjennom dette google+, altså. Vi hadde nemlig en liten tradisjon med dette vidunderet i sommer, og med vi mener jeg blant annet meg selv og en personlighet som ofte er uten ansikt, men som lyder navnet Haris. Jeg skal ta en råsjans og laste opp ansiktet hans.


Det er forøvrig viktig å passe på at håret ser bra ut, i tillegg til å se ut som en gangster fra tid til annen.


To andre som også har pleid å gjøre en opptreden er den noe omtalte Johnny Cash. Han liker helst å skjule ansiktet sitt han også, og trives best med en frøken ved sin side.


Og apropos frøken, kjernen i det hele er jo hun her:


Hun har ikke alltid en sko på hodet, bare stort sett. Google+ veteran nr.2, Håvard, foretrekker derimot søppelposer.


Veronika har iblant også gjort en gjesteopptreden, men mikrofonen har ikke alltid vært like villig til å samarbeide.


Folkeånden har også vært med oss en gang, og da ble google+ plutselig dobbelt så morsomt.


Og plutselig bare trippa vi sånn helt sinnsykt.


Gode stunder, FOR en TID.

4 kommentarer:

Frank Jaeger sa...

liker at det i hjørnet på hvert g+ bilde står Hjelp Problemer, for det er gjerne det vi har

Floka sa...

Knis.

TheMadMartyr sa...

We must wait until it happens again. We must not plan this though. P.S. Mari, so much has happened today, I have to tell you, and you. I think you will find it entertaining. Though I could be wrong.

Floka sa...

Klart det ikke skal planlegges, det går jo ikke an. Og ring meg anytime, beibi.