fredag 9. september 2011

Maybe I look like a rich kid, or at least some kid with a bit of coin



Jeg følte et sterkt behov for å vise fram en av de nye buksene mine. Gudene vet hvor lenge jeg har lett etter en fin cordfløyelbukse, og plutselig lå den der, på bordet foran meg. Jeg vurderer å kjøpe tre, fire til av samme sort så jeg kan beholde den for evig og alltid, ca. Heldigvis kommer det penger inn på kontoen i løpet av de kommende dagene, så da får jeg forhåpentligvis mulighet til å gjennomføre planen.


Om halvannen time skal jeg være flink statsborger og bruke stemmeretten min. Hipp hurra for demokrati!

4 kommentarer:

P sa...

fint hår, fine bukser, fine deg.

Tiril sa...

Åh, elsker cordfløyelsbukser. Er de fra Weekday?

Floka sa...

Fine dere! Og de er fra selveste h&m (;

Christina Key sa...

Nice post dear! C:
And yes, I think it's okay. hehe nice 2 hear. ♥

Best wishes,
Christina