fredag 22. mai 2009

Resultatet etter et år med såre fingre

Dette er altså resultatet av et år med heklenål nr.6, rundpinne nr.8 og et helvetes masse garn. Jeg må innrømme at mammaen min var en knupp og hjalp til litt/mye/mest med å strikke skjørtet.
Marianne var søt og snill nok til å ta med kameraet sitt ut på tur så jeg fikk tatt bilder til dokumentasjonen.
Takk, kjære (:





---------------------

Trent: So, what are you guys doing here?
Sam Witwicky: [looking at the tree Miles is climbing] We're here to climb this tree.

9 kommentarer:

Anonym sa...

fine kjolen og fine jenta :) Så flink du er..!

Floka sa...

Aw.
Takk, navnetvillingen (:

Marianne sa...

og fine kamera:) Men du må være veldig fornøyd med kjolen^^ flink du:)

Floka sa...

Jo, takk. Tror ikke jeg kommer til å bruke den, men godt å laget den ferdig.
(:

Thea sa...

Shit! har ikke vært på bloggen din på evig og har ikke sett disse fine bildene! Kjempefin ble kjolen! Jeg er stolt av deg. Shit, du har jo heklet en kjole!Gratulerer.

Floka sa...

Takk, kjære (:

Jeg kommer aldri til å bruke den, men hey. Den er ferdig!

Thea sa...

Du må ta flere detaljbilder!

sandra sa...

inspirasjon! :D det var skikkelig fint.

Floka sa...

Detaljbilder, sier du? Tja, kanskje, kanskje det?

Og takk, søta (: