torsdag 18. februar 2010

Summertime, summertime, sugar, candy, cherry, world

Soundtrack: A1 - Summertime Of Our Lives


Nå begynner jeg å savne sommeren noe sinnsykt. Det skal bli så ufattelig deilig å kunne gå sånn der igjen - hvis man ser bort ifra de likbleke beina og solbrente hårskillen. Ehehe.

På samme tid er jeg ikke helt klar for å gi slipp på vinteren heller. I går var jeg i Trysil igjen - denne gangen med nypreppet brett. Herregud, så deilig det var! AAaaah! Ikke like deilig nå, kanskje, med ømme muskler som gjør vondt uansett om jeg står, sitter eller snur meg i senga.

Apropos senga. Det er kanskje på tide å lukke laptopen og faktisk sove i stedet for å fjase om unødvendigheter.

Det beste med å sove er å stå opp morgenen etter og spise havregrøt, drikke kaffe og lese i Wuthering Heights.

1 kommentar:

Marire sa...

aaaa sommer! NÅ! (jeg fryser på tærne)