onsdag 3. februar 2010

You are my Superman

Soundtrack: Santigold - My Superman


Jeg føler meg handikapet. Først og fremst har pappa tatt med seg speilrefleksen til Thailand, og jeg føler meg lenket til senga med tanke på at jeg er på nippet til å hoste blod bare jeg går over gulvet. Kanskje ikke en veldig lur idé å røyke mens man er forkjøla, men jeg satser på å veie opp for det med doc og läcerol.

Når det kommer til kameraet, skal jeg kanskje ikke klage - får jo faktisk låne et analogt speilrefleks på skolen, men det funker litt dårlig når jeg har glemt å hente film til det. Heldigvis har vi mørkerom i morgen - vår andre time. .. ... Jeg håper for guds skyld at jeg får hamstret filmruller og ikke minst at jeg får fremkalt bildene mine på papir! Det plager livskrafta ut av meg at jeg aldri får gjort det. Merker jeg er lettere sjalu på Patti. Jeg sier ikke nei takk til et kamera som hennes. Da kommer bildet ferdig ut også, så slipper man å måtte luske inn på mørkerommet hele tida. Neat!

Jeg har i det minste Superman-plaster, dah - og jeg skal ha filmklubb om to timer. Hah, ta den!


Nå skal jeg strikke og hoste opp en lunge. Snx.

Ingen kommentarer: