torsdag 4. mars 2010

Looking like the spring, like the winter and the morning

Soundtrack: Belle & Sebastian - Waiting for the Moon to Rise


Da kjører jeg i gang med en ny ferieoppdatering. Pappa fikk jo tilbake speilrefleksen da han skulle reise til Thailand, og jeg skulle få låne det videre etter han kom hjem igjen. Det eneste lille problemet var at blitsen var blitt ødelagt. Det funka jo greit likevel, så jeg fikk knipsa et bilde på Nesoddbåten på vei mot jobb.

Fikk også tatt bilde av Peltier-taggen på Sandaker.

Også et bilde av sporten, da. Jobba noen dager i ferien, og merker at jeg gleder meg litt til å begynne å jobbe fast etter at skolen er ferdig.

Må få med at jeg ble litt skjemt bort i ferien. Kameraet måtte sendes på reperasjon, men pappa hadde egentlig litt bruk for det selv. Derfor fikk jeg en bursdagsgave litt på forskudd.

Fikk med både 18-55mm og 55-200mm som jeg selvsagt måtte teste ut på bussen hjem, hihihi!


Ingen kommentarer: