mandag 5. april 2010

I've been working on a piece that speaks of sex and desperation

Soundtrack: YYYs - Art Star


Kom hjem fra hytta i går. Tok litt bilder og ble litt støl og sånn, men bruker som sagt mammas laptop mens jeg er hjemme. Gidder ikke å bruke hennes diskplass til ca tusen bilder jeg ikke får redigert engang. Jeg lover å oppdatere når jeg kommer tilbake til skolen, assa. Lover.

Men enn så lenge, har jeg mange idoler for tiden. Jeg tenkte å dele noen steder jeg titter innom når jeg vil drømme meg litt bort, som f.eks. i:

- Smile Because it Happened, av en jente som lever litt i en eventyrverden. Er alltid så fine bilder der.



- clumsy art, en utrolig talenfull, kan jeg si kunstner? som jeg kom over via lookbook.





- on art I trust, av en litt alternativ kunstner som jeg ofte kjenner meg litt igjen i. Det er alltid er så masse fine ting å se på der - noen av hennes egne kreasjoner og noe annet som bare er fint å se på. Det var gjennom henne at jeg oppdaget White Denim.





1 kommentar:

Marire sa...

thank you. now I will have more time to spend on something else than my homework. (thank God for the world wide web).

men seriøst, I like it :) håper du har hatt en finfin påske!