fredag 10. september 2010

Æsj det lukter røyk her, røyk er farlig for kreften


Og så var klokka blitt for mye. Igjen. Dixie har begynt å få utslett på ryggen. Igjen. Det er også like før jeg hopper ut av vinduet av frustrasjon. Gi meg en kelner, for faen! Midt i kirketiden - med BARN til stede.

Åh, hvorfor får alle barn nå? Det er noe å spørre seg om. Ikke at jeg vil henge ut noen - barn er flotte de. Ikke-røykere for eksempel som oppdrar sine barn til ekle små tyggegummiluktene moralister som går igjennom den eneste røykekupen på toget og sier ”æsj det lukter røyk her, røyk er farlig for kreften”. Jeg trur at ikke-røykende mener at annerledes tenkende burde reise til… Spania.

Herre jemini, nå må jeg lære meg å legge meg.





Søvn.

1 kommentar:

tiril sa...

må innrømme at jeg ikke helt skjønte hva dette handlet om.
hahha "rög" minner meg om roskilde..