onsdag 26. januar 2011

Lover, skal skjerpe meg. Lover

Det er ikke noen vits i å late som at alt er på plussiden.

Nullpluss pluss.

Hehe. Lagendonk.

Det er mye jeg har villet gjøre, vise, bevise. Skal bli et bedre menneske, slutte å isolere meg, gjøre alvor av planer og blogge om det jeg egentlig vil blogge om. Skal slutte å tenke på hva alle andre enn meg selv tenker og tror om meg selv. Det er tross alt bare jeg som vet hva og hvem jeg er, og bare jeg som kan gjøre noe med hvordan jeg vil være.

Det første jeg vil gjøre er å legge ut et knippe bilder fra Cape Town, og så skal jeg rydde og vaske på rommet mitt.

Hanne og jeg var på marked en dag. Kjøpte en kjole der. Lilla og fin. Og sko. Litt sånn som Hiawatha, syntes jeg der og da. De var egentlig ikke Hiawatha i det hele tatt.

Etter marked var vi på Waterfront og så små barn kjøre karusell.

Denne mannen spilte sin egen tolkning av "No woman no cry" og la til en spennende hoderistingssekvens akkurat idét jeg tok bilde. Hanne har det hele på film, det har ikke jeg.

Han her kora.

Dette er på Table Mountain. Type alle 120-filmene mine fikk lysskader på seg, til tross for at jeg omtrent slukte dem for å holde dem unna sola. Jaja, happ shittens.

Dette er Zwai da vi dro på biltur og han huska å ha bensin på tanken.

Dette er Cape Town mens vi var på biltur.

Og dette er fra julaften. Jeg hadde matforgiftning og lå i senga hele dagen mens Hanne og Pappa var på vinsmaking og spiste god middag. Jeg foretrakk å lese Alison Mossharts tekst i Punk Fiction mens jeg spiste yoghurt og vannmelon.

Dette er trusa mi.

Ta det med ro, det finnes tre filmruller til, må bare scanne dem inn først.

Har tre filmruller fra klasseturen til Praha og Kraków også som jeg ikke har fått scannet inn heller, men jeg har jo strengt tatt ikke engang lagt ut alle de digitale bildene engang.

Taper ass. Jaja, går og hører på Kim Hiorthøy og vasker litt, jeg.

2 kommentarer:

Ida Dysania sa...

Oi, Cape Town. Interesting.
Personlig tenker jeg meg en jorden rundt tur før jeg stikker nedom Helvette. Må bare rive meg løs fra computeren først.

Tiril sa...

Jeg vil på ferie og fotografere... Forresten, det kan hende jeg har spurt før, men hvilken skole går du på/hva studerer du? :)