onsdag 30. mars 2011

I'll help you lose what's left of your mind



Om jeg ikke får til noe annet skal jeg starte et punk/no wave-band. Eller, det vil jeg jo gjøre uansett, må bare lære meg gitar litt bedre og bli kvitt kreative sperrer, sceneskrekk og generell usikkerhet først. Det må jeg jo strengt tatt gjøre uansett for å komme noen vei, så glemt alt det.

Æsj, jeg må slutte å klamre meg til skjermen etter klokka passerer midnatt, men det er bare så SINNSYKT DIGG å snoke i det uendelige nettverket etter rare fakta om personer jeg egentlig ikke gidder å ofre en tanke til ellers - også det mektige You Tube, da! Jeg gjør jo strengt tatt ikke annet enn å se alle Charlie McDonnell-relaterte videoer eller drømme meg inn i liveopptredner av diverse artister jeg gjerne hadde krypet under huden på om jeg hadde hatt sjansen. Litt som Lydia Lunch og PJ Harvey og Patti Smith og sånn.

Også vil jeg gjerne farge håret igjen. Jeg kjøpte tre pakker hårfarge i London, men de har egentlig ligget på akkurat samme plass siden vi kom hjem igjen. Også må jeg scanne inn bilder, men det vil jeg ikke gjøre når rommet mitt er helt tåkete av alt støvet. Burde kanskje ha vasket litt. Får ta det til uka. Kanskje.


Kanskje litt lite smart å skrive et innlegg når det mest fornuftige ville vært å slippe Dixie ut i bakgåren (jeg er en skuffelse som hundeeier, men HALLO, det er jo farlige mennesker i området!) for så å gå og legge meg - spesielt når jeg nå kun får 5 timers søvn. Jaja, jeg er av de heldige mennesker som ikke klarer la være å sabotere alt for seg selv, men nå får det være nok.
Natta'a, Dixie må tisse.

Ingen kommentarer: