mandag 2. mai 2011

Stråling og ståling og sånn

Gjett hva jeg gjorde i dag! Jeg lå i en sånn trommel og utsatte meg selv for massive strålingsmengder - av egen vilje. Om en uke får jeg vite om jeg er gal eller ikke, så inntil den tid gjenstår det bare å vente i høyspenning.

Men, det jeg egentlig ville si var at man må jo fjerne alt av metall på kroppen og helst unngå å ha hjerteproblemer eller jernplater i panna og sånn, så derfor måtte jeg bruke hele søndagen til å fjerne ting. Ok, kanskje bare fem minutter, men uansett. Jeg føler meg naken og ikke fullt så korka som jeg vanligvis er.

Og dér fylte jeg kvoten for dårlige ordspill. Uansett, sånn her har jeg sett ut i dag. Svett pannelugg er forresten den nye trenden.

Åh, jeg føler meg naken! Plutselig ble hullene mine blottlagt, åh!

Nei, én dag får være nok - i morgen skal jeg ringe meg selv igjen. Og huff da, dér var kvoten overfylt.

(photo: André Kongevold)

Kanskje jeg skal farge håret mitt igjen også? Hmm.

Og forresten! Etter jeg var ferdig kom jeg jo på at jeg hadde tatt en jerntablett i dag morges! Håper jeg ikke dør i natt.

Ingen kommentarer: