søndag 29. mai 2011

No Wave-søndag

I vår ringe bolig samles noen av beboerne en lørdag iblant rundt kjøkkenbordet der vi holder lange diskusjoner om krig og fred og politikk og sånn, men først og fremst om hvem som har mest sjangs på Slim Twig.

Øl før vin er kanskje fin, men øl før vin før øl før vin før rom og cola (pepsi max) blir til flaksetuten peker på.
Resultatet av likningen over blir noe av denne typen:



Heter da ikke bartesnurr uten grunn!

Her er en grunn til:


HEI BART.


Men i dag er det søndag, da. Som på søndager flest har jeg på meg gårsdagens (eller egentlig fredagens) sminke og er dritstøl i alle deler av kroppen. Vanligvis kalles det dansestøl, men i dag er det faktisk vaskestølhet det er snakk om. I går hadde vi nemlig vårrengjøring, da jeg valgte å vaske bad mens jeg svingte på svansen til Buddy Holly, Røyksopp og diverse andre toner.

I dag har jeg valgt å dedikere dagen til musikk. Jeg laster aldri ned musikk av prinsipp, men i dag måtte jeg gjøre et unntak. I dag står det nemlig No Wave-søndag i min bok, noe som er ganske selvforklarende. Dette albumet er likevel et godt eksempel.

Tilfeldigvis kom jeg over denne bloggen som er en eneste stor skattekiste der man kan laste ned musikk av denne typen:



Åh, jeg elsker No Wave-søndager.

(in english)

2 kommentarer:

P sa...

Fin bart. Jeg har lagt merke til at du har en meget god musikksmak.

Floka sa...

Takk, takk det samme!