onsdag 18. januar 2012

Långsamt genom rummet går hon ut

Noen mennesker er så flotte at man kan sitte side ved side med dem i stillhet og bare eksistere.
Disse menneskene kan være vanskelige å finne i mengden, men når man først har funnet ett av dem, har man truffet en gullåre.

I mitt liv har jeg vært heldig nok til å finne opptil flere av disse som jeg også er heldig nok til å få omgi meg med på daglig basis. De er en grunn til å stå opp om morgenen, en grunn til å fortsette.

Jeg traff nylig ett fantastisk menneskene, og selv om jeg ikke har rukket å bli riktig godt kjent med vedkommende, kan jeg med hånden på hjertet si at personen er blant de beste. Selv om nevnte person sannsynligvis ikke kommer til å lese dette, vil jeg bare uttrykke det savnet jeg nå føler, har følt de siste ukene, og kommer til å føle i tiden framover. Du er helt fabelaktig.




Kom låt oss gå härifrån
Låt oss resa någonstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann