tirsdag 10. januar 2012

Lookin' for some happiness, but there is only loneliness to find



Jeg oppdaget nettopp en alternativ løsning for elendige dager. I går hadde jeg og Karoline en særdeles hyggelig tur i Oslo sentrum der vi feiret at hun hadde bursdag. Etter et par fem kopper kaffe på Teaterkafeen, tok vi turen innom Rock og Rolls for å finne skatter.

En av skattene jeg fant til meg selv kom til god nytte i dag, noe man uten vanskeligheter kan se ut ifra vurderingen min på iTunes. Legg særlig merke til låten som utløste det hele.


Jeg vet ikke helt hvor jeg skal med dette. Ta heller en titt på det fine lyset Haris har gått til anskaffelse av.


En annen ting han har skaffet er et polaroidkamera. Slik ser jeg ut når Veronika fotograferer meg utenfor døra mi.


Jeg vet ikke hvor jeg skal med dette heller. Stoldanser litt i stedet, jeg.

Ingen kommentarer: