fredag 9. mars 2012

30 spørsmål

Jeg føler meg ensom, så jeg velger å late som om jeg har venner som har stilt meg spørsmål, selv om jeg i virkeligheten har funnet alle spørsmålene gjennom hun her.


1. Favorittplasser?
Vinmonopolet og alle andre steder de selger alkohol

2. Favorittfarge?
Vinrød


3. Samler du på noe?
Ølkorker

4. Favorittblomst?
Vinranke?

5. Favorittlukt?
Ølfis

6. Om du skulle få en medalje for noe akkurat nå, hva skulle den vært for?
Har ikke vært full på et døgn


7. Den første tingen du tenker på når jeg sier "rød"?
Rødvin

8. Hvilken radiostasjon hørte du på senest?
Lytter ikke så mye til radio, men det går derimot mye i RaVePaRtY2006


9. Hva liker du best på rommet ditt?
Alle de tomme vinflaskene

10. Om du kunne fly, hvor skulle du fløyet først?
Viva Las Vegas!

11. Favorittplanet?
The planet of sound

12. Sover du på en spesiell måte?
Med alle klær og sminke på og med kroppen i en stilling som får rommet til å spinne rundt minst mulig


13. Favorittnavn som ikke er ditt eget?
Aas(e), som var navnet til min bestemor

14. Hvilken by er den fineste du vet?
Roskilde


15. Hva heter filmen du sist så?
Control

16. Hva ser du om du ser til høyre?
Et stk. askebeger fyllt til randen, to stk tom vinflaske, samt et stk. tom ginflaske

17. Hva gjør deg glad akkurat nå?
Øl

18. Hva slags vær er det hos deg akkurat nå?
Kvelding.

19. Hva var det siste du spiste?
Gjæret malt

20. Hva liker du best med deg selv?
Jeg er veldig flink til å bli full


21. Hvilke land har du vært i?
Oooooj. Norge, Sverige på gjennomreise, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania, Italia, Portugal, Sveits, en svipptur innom Andorra og Lesotho, et par timer i Belgia, Østerrike, Polen, Tsjekkia, England, Sør-Afrika, Hellas, Kypros - og flere skal det bli!

22. Det siste du kjøpte?
Øl og sigaretter

23. Hva stod det på den siste sms-en du fikk?
Her bør det investeres!

24. Det siste noen sa til deg?
Bigbang ønsket meg nettopp velkommen til fjellene

25. Hva er du flink til?
Se svar på spørsmål 20.

26. Favorittsitatet ditt?
Is she weird, is she white, is she promised to the night


27. Hva lengter du mest etter akkurat nå?
Roskilde

28. Hva har du som ringelyd?
Desk phone, heter den.

29. Favorittfilmkarater?
Edie Sedgwick i Factory Girl

30. Hva er viktigst for deg?
Alkohol


Herregud, jeg må gjøre noe med livet mitt snart. Godt helg.

Ingen kommentarer: