mandag 19. mars 2012

He said: "Don't look back, just keep on walking"



Det begynner å bli slitsomt å ha et hull i munnen. Jeg burde egentlig ikke røyke, men jeg røyker litt likevel.Til å skulle være rebell, må jeg innrømme at jeg mislykkes litt når det å røyke sigaretter under en helingsprosess i munnhulen er det mest rebelske jeg kan prestere å gjøre.

Det var uansett greit å få den forbannede tanna ut av livet, ettersom den ikke gjorde meg stort visere til å begynne med. Men nå har jeg egentlig ikke så mye tid til å klage over unødvendige tenner, ettersom jeg hvert øyeblikk må gå og snakke om følelser. Jeg lurer også litt på om Dixie er flau over den nye jakka, ettersom hun prøver å holde så lang avstand fra meg som overhode mulig når vi går tur. Jaja, Dixie, det driter jeg i, og i motsetning til deg kan jeg faktisk drite i en toalettskål.

Ingen kommentarer: