søndag 8. april 2012

I know this ain't nothing very deep, but it's good fun so don't run into the crowd



Dette innlegget har latt vente på seg, ettersom planen var å lage en video av snuttene vi tok. Det ble ikke helt noe av, så her er noen bilder fra facebook i stedet.

Noen helger tilbake var vi på Ingensteds og Blå for å være med på festival.




Der var det fritt fram med spraymaling og alt man kunne ønske seg av materialer.


Vårt bidrag kan spottes i høyre kant av bildet.


Og eventuelt her.


Helt plutselig var det dritmasse folk overalt.


Et av menneskene var kråkebollemannen. Han lager kunst. Vi fikk se litt kunst også, før vi tok et slag twister og gikk glipp av konserten med Deathcrush.


Mitt siste relativt klare minne fra kvelden må være fra omtrent den tiden dette bildet ble fanget,


ettersom vi sikkert drakk så mye øl:


Som sagt gikk vi glipp av konserten vi helst skulle få med oss, men vi fikk i hvert fall med oss litt livemusikk. Tror disse het Nelson Can. Tror det var bra også.


Det var i hvert fall 120 days, tror jeg.


Husker ikke helt dette, men tror det var omtrent da jeg mistet mitt andre ølglass i gulvet og innså at det var på tide å gå hjem.


Det er alltid like moro å våkne i sin egen seng ikledd pysj og med alle eiendeler i behold, til tross for at man ikke har noen anelse overhode om hvordan man kom seg hjem. Hyggelig å finne en kråkebolle i lomma, da. Snill kar, han kråkebollemannen.

Som sagt er ingen av bildene, utenom det siste, knipset av meg.

Her er en teaser til filmen som aldri blir laget:

Ingen kommentarer: