søndag 10. juni 2012

Mmmmmmmm

Kort tid etter jeg flyttet inn i leiligheten der jeg nå bor, flyttet også Haris inn. Like etter dette igjen hadde jeg bursdag. I løpet av ukene som var gått hadde han forstått at Mads Eriksen er en person jeg synes er veldig kul. Hans bror synes visstnok også at Mads Eriksen er kul, men tydeligvis ikke like mye som jeg synes Mads Eriksen er kul, ettersom han var villig til å gi fra seg sitt signerte, og relativt personlige, bilde for at jeg skulle bli glad på bursdagen min.


Men la meg spole litt tilbake. I år 2009 ble jeg abonnent. Jeg ble abonnent av M. I velkomstgave sto det at jeg skulle få en kopp - det fikk jeg ikke, jeg fikk to.


Så gikk 3 år forbi. Dette er et av mitt livs triste momenter, noe Haris' bror fikk høre sytingen min over, sannsynligvis fra ende til annen.


Så på torsdag hadde han med en gave til meg! Jeg trodde ikke en M-kopp kunne gi meg mye glede - helt til i går!


!!!!!!


!!!!!!!!!!


!!!!!!


!!!!!!!!!!!

Enough said.