torsdag 12. juli 2012

Every nerve that hurts you heal deep inside of me



Herregud jeg har blitt sløv. Glemt vekk alt, gitt. Wups! Vært på Roskilde, da! Ligger for tiden for få bilder ute til at jeg kan leke ravn på facebook, samt at mine egne Roskildebilder ligget fanget i engangskameraene sine. Som en erstatning har jeg funnet fram noen bilder Veronika knipset av meg mens jeg var i mitt ess på folkehøgskolen.

Litt sånn her var Roskilde:


Litt sånn her er det nå:


Fortsettelse følger. En eller annen gang.

2 kommentarer:

Tiril sa...

W'Alt er en stor mølje av minner av øl, røyk, mat, rave, chilling, sykestue (lol dette husker jeg ikke, men jeg har pledd som bevis og vitner), dansing og rare folk. Jeg har glemt det meste, men stemningen savner jeg så sinnsykt, at jeg skal bestille ny billett med det samme!! Hadde jeg visst du var der hadde jeg sendt melding, damn it. Skal ikke på Slottsfjell en gang.

Floka sa...

Nei, var du der?! Æsj, typisk at vi ikke møttes. Men ja, jeg skal ikke på Slottsfjell jeg heller, så da er det jo et hav av møtingsmuligheter i Oslo i stedet! Om du er i Oslo nå?

Og shit, du tok en tur innom sykestua i år? Haha, huffameg! Bra alt gikk rette veien til slutt i hvert fall! Og gjett om jeg skal ha billett til neste år selv! Nå bruker jeg veldig masse utropstegn! Utropstegn