lørdag 10. november 2012

Expensiveing animaling

Hils på Thea. Og Julius. Hei, Thea og Julius!


De er to gode venner, både med hverandre og med meg. Her er jeg og Julius. Hei, Mari og Julius!


Her er et gammelt bilde av meg og Thea fra den tiden vi lærte oss gitar uten å lære oss gitar.


Her er et gammelt bilde av meg fra den tiden jeg startet min karriere som gal.


Dette er Thea og Tara. Hei, Thea og Tara!


Her er et bilde fra den dagen jeg møtte CocoRosie. Hei, Mari, Bianca og Sierra! Hei, bart!

 

Unnskyld, jeg tror jeg fremdeles er litt full etter gårsdagen.

Uansett, Thea er veldig flink. Hun gikk nylig på Esmod. Det gikk veldig bra.


Nå er hun superkjendis. I hvert fall nesten. I hvert fall i mine øyne. SuperThea.

Jeg glemte litt hva jeg skulle dele, men så husket jeg det igjen. Det finnes en sang som blir spilt veldig masse på radio og sånn, og den er veldig fin. Jeg synger med hver gang, litt fordi sangen er superfin, men mest fordi musikkvideoen er veldig kul - litt fordi den er generelt kul, mest fordi Theas design er en del av den.



Det finnes en annen sang som også er veldig fin, og som også har en veldig kul musikkvideo. Særlig godt liker jeg delen mellom 1:32 og 1:49.



En annen ting som jeg liker veldig godt er at Thea har veldig god klessmak sånn generelt. Da er det ekstra stas når hun rydder ut av skapet sitt.


Nå er jeg svett. Og fryktelig stolt.

Ingen kommentarer: