mandag 3. desember 2012

Amadou & Mariam

Roskilde Festivalen er noe jeg alltid begynner å lengte etter allerede når jeg setter meg på bussen hjem igjen. En av årets største opplevelser var å få oppleve Amadou & Mariam. Noe av det beste var at de selvsagt ikke kunne se noen av oss publikumere, så det var viktig å kunne lage masse lyd for at de kunne høre hvor lykkelige vi var for at de ville opptre for oss. Nettopp det har jeg lite imot, ettersom jeg personlig liker å gi så mye energi jeg overhode kan makte når jeg møter opp på konserter.


I dag delte facebooksiden til nevnte band en låt jeg absolutt ikke kan få nok av, og i den anledning deler jeg den her for at flere kan få glede av den:



God advent, god ny uke.

2 kommentarer:

marire sa...

jeg digger den sangen!

Floka sa...

Ja! Jeg må stoldanse hver gang jeg hører den