mandag 25. november 2013

Ain't no use in prayin' / That's the way it's stayin', baby



Jeg var på danskebåten i helga. Det viktigste man må huske når man er på danskebåten, er at alle regler opphører når man er på internasjonalt farvann, og da er det for eksempel riktig stil å ta masse tatoveringer.


Det er også lov å oppføre seg som en ekte sjørøver, ettersom man faktisk befinner seg på ustø grunn. Naturligvis skal man også få lov til å drikke alkohol, og masser av det. Helst så mye at du kjemper med havet om å inneholde mest væske.


Det tror jeg at jeg klarte, jeg husker nemlig ikke så mye fra fredagen, men det tror jeg kan ha sammenheng med at jeg faktisk oppførte meg som en ekte pirat. Sjøbeina må jeg dog ha mistet, ettersom jeg ikke klarte å ta av meg all sminken jeg hadde under øyelappen min.


Jeg lurer på om det kan være en lur idé å spørre etter overvåkningsfilmene fra fredags kveld, ettersom ingen har noen anelse om hva jeg kan ha funnet på. Kanskje hadde jeg akutt lyst på en klem, kanskje med en stolpe. Det jeg gjorde ble i hvert fall relativt mislykket, noe Instagram gjerne ville understreke for meg.


Men nå har jeg i det minste en god begrunnelse for å kunne bruke all den sorte sminken jeg egentlig alltid bruker i utgangspunktet.


Fint jeg skal på konsert i kveld, da! Sees på Rockefella.

1 kommentar:

k. sa...

hahaha, virker jo som om du har hatt det bra.