onsdag 8. juni 2016

It's a hard, hard habit to break



Jeg har møtt en gutt, jeg. Plantegutten.



Han er en grei gutt, veldig grei, så jeg har det bra, jeg.

Han har en katt også.


En riktig så pen katt.


At jeg ikke har vist noe livstegn her inne på månedsvis, kommer av at jeg har vært litt opptatt med livet, men egentlig har jeg jo mange opplevelser å fortelle om. For eksempel var jeg i Sør-Afrika i januar, og der så jeg A1!!!



Men akkurat nå er jeg ganske sulten, så jeg setter punktum for denne gang, jeg ville bare sjekke inn og se om det fremdeles var hyggelig å oppdatere blogg. Det var det, så da gjenstår det å se om det faktisk kommer til å komme flere ord og bilder her etterhvert. Det håper i hvert fall jég at det gjør.


Kiss out.

1 kommentar:

h sa...

2019 ringte og ville ha tilbake bloggen sin!!