søndag 5. juli 2009

Chicks i syden

Nå har jeg utsatt det lenge nok. Her kommer bilder fra turen til Lisboa.

Med på turen var Linn, Marianne, Miriam, Henriette, Benedikte og Hanna.

De andre prøvde klær. Jeg prøvde hatter.

Miriam kjøpte 7 par sko. Jeg kjøpte en burgunderfarget beret-ish lueting. Alle kjøpte seg sorte jordbærdrinker.

Vi gikk hele tiden. Okei, vi tok metroen en del også. Miljøvennlige turister, si.

Det var masse pene bygninger å se i Lisboa.

Vi så et pent dyr en dag også.

Men Henriette var et pent dyr man kunne se hver dag.

Og det var Miriam også.

En dag fant jeg et loppemarked. Der brukte jeg litt over middels med penger. På én ting.

Derfor hadde jeg ikke noe mer penger å gi til de her. Okei, jeg tulla. Marianne og jeg var sykt generøse. Helt sant.

I andre nyheter hadde jeg ikke sterk nok solfaktor og sovna i sola.

Og Michael Jackson døde ikke.




3 kommentarer:

Miriam sa...

Var sånn passe bra tur liksom:P:P

.. sa...

haha herlig :D Så ut som en superkul tur, hvis vi ser bort ifra solbrentheten! Og kameraet ser kult ut, funker det bra? (:

Floka sa...

Ja, sånn helt okei, middels god tur. Hehehe! (;

Kameraet er råkult, men vet ikke om det funker enda! D: Mannen påsto at det skulle funke, men at han ikke klarte å skaffe film til det der nede. Jeg får vel bare lete etter riktig type film i Oslo (: