mandag 6. juli 2009

Oslo Live 05.07.09

Vi båtet inn sammen, søster, Thor og jeg. Først måtte søster en tur hjem for å hente billett, så Thor og jeg entret festivalområdet alene imens.
En fotograf fra New York kom bort til oss og sa: "Hey. I like your style, can I take a picture of you?".
Nervøøøøs!
Håper ikke jeg ser ut som et barn på bildet. (Men hvem er det jeg prøver å lure, jeg ser alltid ut som et barn på bilder)

Anyways! Hanne kom tilbake og vi så Azania 3000 (som er et samarbeid mellom Sweat.x og Gazelle). Jæ digga'rem!!


Kuleste DJ-ene ever!


Jeg filmet en snutt også. En liten en.


Etterpå søkte vi dekning i skyggen.


Etter pustepausen gikk hanne mot sine. Plutselig sto Ole (en koselig kar fra en kul gjeng jeg hang med på musikkfesten i Oslo) bak meg. Så kom plutselig kjæresten hans Julie også.

Thor ble dratt opp på scenen.


Og det ble dance off!



Så var det Santigold!
Og Thor (og Ole) ble dratt opp på scenen!



Og jeg tok et pittelite klipp av det også.

Men nå må jeg løpe til jobb!

Ingen kommentarer: