fredag 22. januar 2010

Well, you can cry me a river, cry me a river

Soundtrack: Julie London - Cry Me A River


I går var en veldig god dag. Jeg gikk med sommerfugler i magen nesten hele dagen. Karoline og jeg så siste episode av Twin Peaks, etterfulgt av Lords of Dogtown. Jeg dagdrømte om å skate, kjøre brett og gudene vet hva - noe jeg forsåvidt også enda gjør...

...bortsett fra at hele dagen har vært som fredager flest. Nå har jeg nesten sett ferdig V for Vendetta. Elsker den. Åh, så flott musikk. Så herlig koreografi. Flinke skuespillere. Vil lese tegneserien også. Den ligger i hylla, men får aldri lest i den. Mye jeg vil, men vanskelig å få det til. Akkurat nå vil jeg helst føle noe annet enn dette:


Photobucket

Derfor legger jeg ut et bilde av samlingen til Karoline i samme slengen. Synet av den gjør meg ofte gladere.

Photobucket

Usj. Skallen slår sprekker om jeg ikke legger meg snart. Må huske å hente kameraet mitt og sminken min hos Veronika i morgen. Må huske å hente film til det andre kameraet også, og hente klesvasken min. Og.Og.Og. Æsj. Sove nå. Oppgaver får vente til i morgen.

2 kommentarer:

michelle sa...

tusen takk! blir kjempegald for å høre sånt :)

michelle sa...

*glad