lørdag 20. mars 2010

I wanna bathe in milk

Soundtrack: PJ Harvey - Reeling

Yesss! Endelig hadde jeg tid og tålmodighet til å laste opp alle (ok, noen av) bildene fra forrige søndag.

Vi gikk på bar bakke for første gang på lenge.

Vi gikk på Rollo og kjøpte en kaffe.


Så satte vi oss ute for å ta en røyk i solskinnet. Sorry pappa, har kutta ned - lover!

Så fløy plutselig en rød ballong opp mot himmelen. Jeg hadde heldigvis telelinsa med meg, men var for treig med å finne den fram.

Så gikk vi inn. Jeg dugget til linsa og tok noen bilder.

Så fjernet jeg dugget og tok noen bilder til.

Vi gikk ut igjen og fant en bygning med masse fine skilt.

Vi lagde hjerter med armene og tok bilde med selvutløser.


Så tok Veronika bilder av meg foran det fine huset.

Da vi kom tilbake til skolen, fant vi spor i snøen. På kvelden skulle vi se en av de fem filmene vi kjøpte for 200,- på en bensinstasjon, men ble med på å se American Pie i stedet. Det var en veldig fin søndag.

Ingen kommentarer: