fredag 19. mars 2010

I'm gonna keep these panties - in my mouth

Nå begynner knuter å løsne litt. I morgen er det lørdag, og det betyr at jeg bare har én dag igjen av kjøkkentjenesten min. Det har egentlig gått overraskende greit i forhold til hva jeg hadde sett for meg, men det har kanskje noe å gjøre med de to Trysil-turene. På tirsdag kveld holdt bandlinja konsert på skolen, så det har nok også bidratt til å lette på humøret. Jeg likte at de avsluttet med Toto - Africa, som er en av de sangene pappa ofte spilte på repeat de gangene han satt hjemme og jobbet. Jeg får alltid en god søndagsfølelse av den.

Når jeg er inne på temaet om søndager, kan jeg jo laste opp bilder fra søndagsturen jeg og Veronika tok - om bare internettet er på min side i dag. Photobucket har det med å gi meg feilmelding om halvparten av bildene mine, og facebook nekter tvert å i det hele tatt prøve.

Ugh. Det funket dårlig.

Okei, plan for i morgen:

  • Klage mindre over stølhet og slitenhet.
  • Vaske klær.
  • Vaske klasserom.
  • Vaske opp etter alle grisene på skolen.
  • Vaske meg selv.
  • Slutte å ha såpevann på hjernen.

Skal jo prøve å laste opp bildene også, da. Også skal jeg og to fine piker på konsert igjen i morgen kveld, for da skal nemlig bandlinja varme opp for Infinity. (lol)


Jeg fikk forresten leke superstjerne og få masse blitser i ansiktet i sted. Erli og Eline trengte nemlig et ekstra ansikt til en fotooppgave. Regner med at jeg får vist de fram litt etterhvert.

Men nå, før jeg setter et siste punktum på et innlegg skrevet i alt for trøtt tilstand, føler jeg meg nødt til å dele et videoklipp av David Lynch. Den mannen blir jeg aldri lei av.



Ingen kommentarer: