torsdag 18. mars 2010

TMCM

Ugh, jeg har ikke tid til noe som helst for tiden. Det er en enorm mengde ting jeg skulle fortalt om og mange bilder jeg skulle delt, men hver gang jeg setter meg foran skjermen, er det et eller annet sted jeg må løpe til. Denne uka har jeg kjøkkentjeneste, noe som gjør at jeg må løpe mellom kjøkken og klasseromvask hele dagen, hele uka. Var heldig og fikk dansken til å ta over for meg noen timer på tirsdag, så jeg fikk vært med på snowboardvalgfag i det minste! Jobbet dugnad i Trysil i dag, så slapp enda noen timer med kjøkkentjeneste, men i stedet har jeg røsket sikkerhetsgjerder opp fra bakken i en god del timer, så armer og bein er relativt ømme i skrivende stund. Men! Det må mer til for å få meg til å endre torsdagsritualet mitt, så nå må jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar. Som en erstatning for bildene jeg gjerne skulle lagt ut, blir det en TMCM-klassiker som jeg endelig fant igjen på pc-en!


Photobucket

Ingen kommentarer: