mandag 25. april 2011

Chicks on speed


Dette har vært en rar påske. Jeg har overlevd min første bypåske, og det gikk relativt fint. Skillet mellom dag og natt har vært diffust hele veien, Dixie og jeg har gått masse tur i sola, og jeg har faktisk klart å opprettholde treningsprogrammet mitt! I hvert fall til en viss grad.

Har jeg forresten nevnt at Dixie er den peneste jeg vet om? Hun er bitchen og chicken min på en og samme tid, og jeg tror hun liker det; det gjør i hvert fall jeg.

På torsdag gikk vi tur til løkka for å drikke kaffe med Tara.

Etter vi ble kastet ut av kaffebaren, flyttet vi oss til en ny bar.

Macus ble med.

Her er jeg også, pen som alltid.

Etter et par glass gikk hjem til Tara og Macus for å høre på Elvis og spille spill.

Så ble det plutselig litt sent, da. Dixie og jeg innså at vi kanskje burde komme oss litt kjapt hjem for å unngå å bli voldtatt vi også, så vi stoppet et sted og tok litt bilder rundt midnatt. Passe fin frøken, vil jeg si.

Så ble det tirsdag, og plutselig var påska over. Det var egentlig ganske ok, for ENDELIG kom postmannen tilbake på jobb så han kunne levere den nye pakken min. I dag er jeg helt greit lykkelig.


We're not cocks on weed, we are chicks on speed.

Ingen kommentarer: