tirsdag 10. mai 2011

9.mai

Fram til for en time siden hadde Hanne bursdag. Treig som jeg er, har jeg ikke fått laget et innlegg før nå, men tanken er den samme.

Jeg har alltid vært glad for at jeg har en storesøster, selv om jeg kanskje ikke har vært den nusseligste lillesøsteren hun kunne tenkt seg. Hanne er alltid inkluderende, omtenksom, gavmild, snill og alle mulige andre fine adjektiver. Hun har alltid vært ivrig etter å la meg bli en del av livet sitt, alltid hatt en skulder å kunne gråte på, alltid vist til det fulle at hun bryr seg. Jeg er skrekkelig stolt over å være lillesøsteren hennes, og jeg ville ikke byttet henne mot noe eller noen som helst; ikke engang Slim Twig.

For hver dag som går, er det én dag mindre til hun flytter tilbake til Oslo, og jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg.

Hanne, jeg er kjempeglad i deg <3



1 kommentar:

rasbanana sa...

glad i deg også søsteren min;)