søndag 8. mai 2011

A film by Kirk

Okei, så jeg har bæsja skikkelig på leggen. Jeg måtte jo avlyse turen til Sverige på grunn av betennelsen jeg har klaget sånn over, men på fredag var den ved et trylleslag blitt mye bedre. Det valgte jeg å feire med et glass bacardi, i de tankene at alkohol ikke kunne gjøre ting noe verre, men heller rense opp litt. Et glass ble til to glass som ble til et par liter øl på Hausmania, der det nemlig var dubstepkveld. I ettertid tror jeg ikke det var en veldig god idé, ettersom kvelden endte i armkroken til Veronika som måtte støtte meg hele veien hjem.

For å komme til poenget så renser ikke alkohol opp. Klumpen som var større enn noensinne i går har doblet seg igjen i dag. Hurra for at det finnes tomatsuppe og te.

Forresten! Jeg har fått en fæl hobby i det siste. Ettersom vi har ryddet ut av huset, så har jeg masse gamle bilder liggende, deriblant 2 eksterne harddisker om er proppfulle av godsaker fra år jeg med glede kunne glemt. Dette bildet var gullkornet i dag. Jeg og Dixie har vanligvis et helt normalt forhold, jeg sverger.



Og apropos hobbyer, jeg kan nesten ikke vente til i morgen. Hvorfor? Jo, for på hverdager går Gilmore Girls på FEM! Da de hadde sesongavslutning for en del uker siden, holdt jeg på å begynne å gråte, men så begynte jeg nesten å gråte igjen fordi de startet serien på nytt neste dag. Av glede, altså.

Her er en av mine favorittscener der man får se Kirks film hvor han både danser og viser seg i baris:

Originalklippet i dårlig kvalitet.

Kun filmen, uten lydspor.

Kun filmen, uten lydspor, men med portugisisk teksting.

Kun filmen med tysk lydspor.

eller eventuelt filmen med originalt lydspor og musikals intro/outro.

Alt etter humøret.

(in english)

Ingen kommentarer: