tirsdag 13. september 2011

I dreamt of a man, he fed me fine food, he gave me shiny things



Nå er det bare noen få dager igjen til jeg er gammel nok til å dra til Las Vegas. Neste år er året, året jeg skal reise til statene og utforske livet. Håper jeg.

Uansett, det jeg helst ønsker å få i bursdagsgave til helga er en billett eller to til en av konsertene Polly Jean skal holde om en måneds tid. Billettene ble lagt ut for salg 8.august 09:00. Alle billettene var utsolgt 8.august 09:30. Jeg var halvannen time for sent ute. Faen. Jeg har ransakt det store, vide internettet og vist interesse i samme grad som en flue gjør mot en bæsj i solsteiken. Intet resultat. Dobbelfaen.

2 kommentarer:

TheMadMartyr sa...

Going to the states? For how long? Why? Questions. You never tell me anything!

Floka sa...

Det er min store drøm - å reise fra kyst til kyst.