torsdag 1. mars 2012

Life goes on

På iPoden min har jeg en gladliste med masse snadder. Noen Beatles-låter er selvsagt å finne på lista, og en av dem er Obladi Oblada. Hver gang jeg og Dixie er ute og går og den begynner å surre i ørene mine kan jeg ikke unngå å tenke på en av favorittseriene mine fra da jeg var yngre. Den delte selvsagt plass med blant annet Lassie og Dr. Quinn, men jeg ble jo særlig betatt ettersom vi pleide å synge Beatles på skolen mens den hadde sendetid på tv, så det var alltid så moro å synge med på introsangen.

Jeg husker særlig godt at det var så spennende at en av karakterene hadde downs, i tillegg til at kjæresten til jenta i familien hadde HIV. Jeg lurte alltid sånn på hvorfor hun ikke var redd for å kysse ham i frykt for å bli smittet, noe jeg tror mamma var litt ubekvem om å rette opp for meg.



Og apropos litt tilbakestående karakterer, favorittfilmen min fra omtrent samme perioden var The Other Sister med Juliette Lewis i hovedrollen.



Åh, som jeg elsker den dama! Finnes det noen som kan covre Polly bedre? Tror ikke det.



[Youtubespamyoutubespam]

Ingen kommentarer: