søndag 4. mars 2012

The lord knows best when it comes to you



Som nevnt var ikke fredagen en helt god dag. Ingenting gikk som det skulle, planer måtte kanseleres og bandet jeg hadde gledet meg til å se hadde nesten spilt seg ferdig innen jeg entret lokalet. Akkurat det var forferdelig leit, ettersom jeg forelsket meg i musikken som strømmet fra scenen.


Jeg aner ikke om jeg er alene om det eller ei, men jeg kjente øyeblikkelig en Slim Twig-vibb, noe som aldri er en dårlig ting.



Fredagen ble dratt ut til daggry, noe som også gjentok seg i går, selv om hele kvelden fant sted mellom de trygge veggene av mitt eget rom.


Nå har stemningen dempet seg til lavgir, og det føles ganske bra. Sola har enda ikke takket for seg, så det blir godt å ta en tur i Torshovparken med Dixie nå og kjenne litt på dagslyset. Ok søndag.

Ingen kommentarer: