lørdag 3. mars 2012

There's nothing that a hundred men or more could ever do



I dag er pappas store dag - 60 år på livets skole.


Jeg er stolt av pappaen min. Han har fått til mer enn man skulle tro. Nylig fikk han trumfe hos Nike, så den nye Nike-shoppen som egentlig skulle plasseres i Barcelona kan nå finnes i Torshov Sport Fotball - den første av sitt slag. Lille Torshov vs "fotballhovedstaden" Barcelona. Det er litt tøft.


I høst hadde han et heidundranes bryllup i Thailand med sin utkårede. Jeg kan ikke skyve under en stol at det har vært tøft at han byttet ut ringen på fingeren. Mamma vil alltid være min mamma, men det er godt å se ham lykkelig. Jeg klarer omsider å slå meg litt til ro med det, sakte, men sikkert.


Jeg ønsker deg alt godt, pappaen min. Ha en flott dag, jeg gleder meg til feiringen i høst.

Ingen kommentarer: