fredag 13. juli 2012

Vokadin

Noen kjappe ord, jeg har en date med Tuborg Lite.

Jeg begynner Roskilde-bonanza med noen ord om Vokadin. Omtrent midt i uka ble jeg kjent med en kar. Opprinnelsen av vennskapet var strengt tatt at jeg nasket øl av ham under Deathcrush, for så å tilfeldig møte på ham i en camp en time senere. Det viste seg at han spiller i bandet Vokadin, så det tok ikke lang tid før vi fylte resten av kvelden med musikkprat. I gave fikk jeg en band t-skjorte, noe jeg selvsagt er svært fornøyd med.

T-skjorta er for fin til ikke å vise den til offentligheten, så i samme slengen har jeg valgt å kjøre full Roskildebekledning.


Alltid en slager. Lover mer Roskildemoro etterhvert, men nå må jeg drikke øl. Er tross alt gått fem dager siden sist, og det går da ikke an. Her er en musikkvideo av bandet for så lenge:

3 kommentarer:

Tiril sa...

Åh, heldig! Jeg vil og ha øl, men jeg må tørre å sjekke kontoen først. Og så kan det bare bli en for det er jobb i morra.

Anonym sa...

Oh my god, that's nice music!!! Do they play concerts?

Floka sa...

Yeah, they're awesome! I know they played a gig in Copenhagen a few weeks back, but unfortunately I wasn't able to see it as I live in Oslo.

You can check their faebook for upcoming events: http://www.facebook.com/pages/Vokadin/172645876082425