fredag 23. november 2012

Et monster!

I dag da jeg våknet, følte jeg at noe ikke helt stemte med ansiktet mitt.


Jeg gikk inn på baderommet, og det som møtte meg i speilet var dette:


Veldig kult at Halloween er over. Skal heldigvis i bursdagsfest i kveld, så hvorfor ikke gi oppkledningen et Disney-tema, spør nå jeg. Kanskje helst en kombinasjon av Quasimodo og Esmeralda? Ikke vet jeg, men Ringeren i Notre Dame er forøvrig en av mine favorittfilmer noensinne - på delt plass med Skjønnheten og udyret. Jeg ser plutselig en slags sammenheng.

3 kommentarer:

P sa...

hahaha,fy faen. Jeg lo..huff da.

Anonym sa...

Hahaha, kan tenke meg at det bedret seg utover dagen, ettersom du våknet og kom i livet..Håper du koser deg på partay <3

Floka sa...

Veldig ok, Phally!

Og jada, det har kommet seg nå. Fest ble topp!